sobota, 23 kwietnia 2011

Różowa taczka xD

Utwór w wykonaniu dwóch panów z zespołu Saturn Band zawojował jury i publiczność. Wykonawcy w kraciastych koszulach ze śmiertelnie poważnymi minami najpierw oznajmili, że są z małej miejscowości Zbąszynek (redakcja pozdrawia Paulinę Papiewską!) a potem wykonali piosenkę weselną w stylu disco polo z zaskakującym tekstem o wywalaniu gnoju.


Jesteś najpiękniejsza w całej w wsi
Więc rozrzutnik kupię Ci

Ty będziesz moja
Ja będę Twój
Razem będziemy wywalać gnój
Kupię kłeszyk i kopaczkę
i różową taczkę

Raz dziewczyna powiedziała ostatnio mi
Że ma największego dusiciela boa w całej wsi

Ty będziesz moja
Ja będę Twój
Razem będziemy wywalać gnój
Kupię kłeszyk i kopaczkę
i różową taczkę

Oj dziewczyno nogi masz jak u konia
Ale teraz będziesz tylko moja

Ty będziesz moja
Ja będę Twój
Razem będziemy wywalać gnój
Kupię kłeszyk i kopaczkę
i różową taczkę



http://karnio.wrzuta.pl/audio/7tb0bj8goXf/rozowa_taczka


Tak mi się oni podobają ! No po prostu panowie z pomysłem i humorem. Z tatą wymyśliliśmy kolejną cześć: Gnój już wywalony i na polu złożony !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz