środa, 11 stycznia 2012

To tak na start, znaczy restart.. znaczy chcę powiedzieć, że nie wiem jak się mówi na trzeci początek.. ale podobno''do trzech razy sztuka'' :)

Założyłam tego boga 4 lata temu,
nie wiedząc co to blog.
Powróciłam do niego rok temu,
to znaczy w ubiegłym roku...
mając trochę większe pojęcie.
Jednak to jeszcze nie to.
Chociaż to było niedawno, wiele, więcej niż wiele,  ''wiele'' nie oddaje tego ile się zmieniło. Dorosłam. (przynajmniej tak myślę). Mogę śmiało powiedzieć,że ''Wiem, że nic nie wiem.''
Na początku, czyli w 2008 blog, haha nie blog tylko jakaś śmieszna stronka polegała na wstawieniu kilku obrazków -.- dzieło typowej/go jedenastolatki/ka. Ostatnia próba była niemal udana, ale wydaje mi się, że dziecinna. Pisałam o jakiś serialach i innych duperelach zupełnie nikomu niepotrzebnych. Te posty można jeszcze przeglądnąć, ale tylko przez kilka dni, bo zamierzam je usunąć, uważam to za lekką kompromitację. W ogóle podjęłam się wtedy kolejnej próbie, ponieważ moim marzeniem było zostać dziennikarką i miałam być anonimowa. Zmieniłam się na tyle, że plany dotyczące dziennikarstwa w ogóle nie wchodzą w grę, a bycie anonimowym właścicielem jest bez sensu, więc dziś zamierzam się ujawnić. Otóż jestem Kamila Ślugaj  : )Inteligentni sprawdzą gdzie takowa mieszka, natomiast mniej. będą wiedzieli przynajmniej z kim mają do czynienia.
 Nie będę taka jak inni i nie napiszę tych bzdur typu ''interesuję się, lubię, kocham'' . Kto będzie miał ochotę i tak się dowie, bo... to będzie zawarte w postach.

A więc Piąsia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz